Bancassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych

Autorzy: Magdalena Swacha-Lech
Rodzaj
Bancassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych
Rozdział 4. Korzyści i zagrożenia związane z rozwojem powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance
Magdalena Swacha-Lech
stron: 70
4.00
978-83-7941-033-0
E-book - cała książka
Magdalena Swacha-Lech
stron: 232
29.00
978-83-7941-029-3
Rozdział 3. Analiza powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance w Polsce
Magdalena Swacha-Lech
stron: 96
4.00
978-83-7941-032-3
Rozdział 2. Analiza powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance w wybranych krajach europejskich
Magdalena Swacha-Lech
stron: 104
4.00
978-83-7941-031-6
Rozdział 1. Powiązania banków komercyjnych z firmami ubezpieczeniowymi
Magdalena Swacha-Lech
stron: 70
4.00
978-83-7941-030-9
Wydawca: CeDeWu
ISBN:978-83-7556-030-5
Data dodania:2014-05-21
Format: 165x235
Oprawa: Miękka
Podtytuł: Bancassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych
Rok wydania: 2008
Stron: 232


Poruszane w książce zagadnienia pomogą znaleźć Czytelnikowi odpowiedzi na wiele pytań dotyczących powiązań bankowo-ubezpieczeniowych. W tym kontekście szczególnie cenne wydają się być następujące obszary opracowania:
uporządkowanie pojęć z zakresu połączeń instytucji finansowych, w tym zdefiniowanie terminu „bancassurance",
specyfikacja rodzajów powiązań instytucji bankowych i ubezpieczeniowych w zakresie realizacji strategii bancassurance,
prezentacja występujących w Polsce związków bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance z wyodrębnieniem współpracy o charakte­rze podmiotowym i przedmiotowym,
próba oceny pierwszych efektów działalności bancassurance prowadzonej przez banki komercyjne, dokonana zarówno z punktu widzenia osią­ganych korzyści, jak i zagrożeń generowanych podczas realizacji tej strategii,
wskazanie czynników warunkujących sukces bancassurance.

Wprowadzenie 5

Rozdział 1
Powiązania banków komercyjnych z firmami ubezpieczeniowymi 7
1.1. Istota i rodzaje powiązań między instytucjami sektora finansowego 7
1.2. Efekty synergii osiągane przez banki i firmy ubezpieczeniowe w wyniku prowadzonej współpracy 14
1.3. Rodzaje powiązań w zakresie bancassurance 23

Rozdział 2
Analiza powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance w wybranych krajach europejskich 41
2.1. Prawo europejskie dotyczące powiązań bankowo-ubezpieczeniowych 41
2.2. Analiza powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance we Francji 53
2.3. Analiza powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance w Niemczech 64
2.4. Analiza powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance we Włoszech 75
2.5. Analiza powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance w Hiszpanii 82
2.6. Analiza powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance w Wielkiej Brytanii 89
2.7. Analiza porównawcza powiązań banków komercyjnych z firmami ubezpieczeniowymi w wybranych krajach europejskich 95

Rozdział 3
Analiza powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance w Polsce 109
3.1. Polskie regulacje prawne dotyczące powiązań bankowo-ubezpieczeniowych 109
3.2. Analiza powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance realizowanych w oparciu o powiązania podmiotowe 115
3.3. Analiza powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance realizowanych w oparciu o powiązania przedmiotowe 117
3.3.1. Analiza współpracy bankowo-ubezpieczeniowej w ramach umowy o współpracy w wyodrębnionej dziedzinie 117
3.3.2. Analiza współpracy bankowo-ubezpieczeniowej w ramach cross-selling 129
3.4. Analiza porównawcza polskich doświadczeń związków bankowo-ubezpieczeniowych na tle doświadczeń europejskich 162

Rozdział 4
Korzyści i zagrożenia związane z rozwojem powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance 169
4.1. Identyfikacja i charakterystyka korzyści osiąganych przez banki komercyjne w wyniku realizacji strategii bancassurance 169
4.2. Identyfikacja i charakterystyka zagrożeń związanych z procesem realizacji strategii bancassurance 183

Zakończenie 203
Załączniki 207
Bibliografia 223

Opinie i oceny (0)

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Komentarze i opinie mogą dodawać tylko zalogowani Klienci.
Oprogramowanie sklepu internetowego SKY-SHOP Sklep internetowy
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie

Produkt został dodany do koszyka

Do Twojego koszyka została dodana wybrana ilość sztuk produktu. Podczas realizacji zamówienia będzie można ją zmienić.

Szczegółowa zawartość koszyka znajduje się u góry strony pod ikoną koszyka.

Informacja

Produkt został dodany do przechowalni

Dział handlowy

- Tel: 22 396 15 01
- Mob. 508 200 252

- Fax: 22 827 38 89
- E-mail: dystrybucja@cedewu.pl
imagedystrybucja.cedewu