• CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu (wyd. III)

Celem publikacji „CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększenia udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania. Publikacja pomoże Czytelnikowi w przygotowaniu: - strategii komunikacji z rynkiem oraz koncepcji sprzedaży towarów/usług do wybranej grupy docelowej kobiet poprzez praktyczne wykorzystanie kobiecych kodów komunikacji; - audytu - polegającego na porównaniu aktualnego stanu swojej organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta oraz marketingu i komunikacji rynkowej z aktualnymi oczekiwaniami rynku, a także trendami w ramach female economy; - szkolenia - skierowaneg

Podtytuł CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu (wyd. III)
Autor Katarzyna Pawlikowska, Marek Poleszak
Rok wydania 2018
Oprawa Miękka
Format 145x210
Stron 194
42.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24h
ISBN 978-83-8102-068-8
Celem publikacji „CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek.

Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększenia udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania.

Publikacja pomoże Czytelnikowi w przygotowaniu:
- strategii komunikacji z rynkiem oraz koncepcji sprzedaży towarów/usług do wybranej grupy docelowej kobiet poprzez praktyczne wykorzystanie kobiecych kodów komunikacji;
- audytu - polegającego na porównaniu aktualnego stanu swojej organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta oraz marketingu i komunikacji rynkowej z aktualnymi oczekiwaniami rynku, a także trendami w ramach female economy;
- szkolenia - skierowanego do specjalistów z działów sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i komunikacji mającego na celu podniesienie efektywności komunikacji z konsumentkami oraz zwiększenia sprzedaży.

Nie jest to książka wyłącznie dla marketerów, ale dla wszystkich osób zainteresowanych zmianami ekonomiczno-społecznymi, jakie zachodzą w dzisiejszym świecie. To także zbiór informacji dla tych, którzy są ciekawi rozwiązań realizowanych na podstawie badań naukowych, stanowiących nieocenione źródło informacji i inspiracji oraz umożliwiających sprawne i efektywne operowanie na dynamicznie zmieniającym się globalnym rynku, którego jesteśmy integralną częścią.

Zamiast przedmowy 5

Rozdział 1
Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne 7
1.1. Dlaczego komunikacja i sprzedaż skierowane do kobiet? - zmiany społeczno-ekonomiczne na świecie 7
1.2. Różnice w postrzeganiu świata i komunikacji u kobiet i mężczyzn 10
1.3. Płeć kulturowa (psychologiczna) 21
1.4. Female Economy a Womenomics 26

Rozdział 2
Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu 37
2.1. Co to jest gender marketing? 37
2.2. Potencjał i charakterystyka nowego rynku 43
2.3. Kobieta jako grupa docelowa w komunikacji zewnętrznej - segmentacja konsumentek 70
2.4. Kobiece kody komunikacji - CZUJESZ? 82
2.5. Proces zakupowy konsumentek - ogólne założenia 130
2.6. 4R 149

Rozdział 3
Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet 155
3.1. Różnice i podobieństwa w procesie zakupowym kobiet i mężczyzn 155
3.2. Zasady sprzedaży skierowanej do kobiet 159
3.3. Jak to robimy w praktyce, realizując potrzeby konsumentki? 163
3.4. Przegląd przestrzeni sprzedaży na przykładzie sklepu 165
3.5. Jak to robimy w praktyce, realizując pragnienia konsumentki? 170
3.6. Szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta 172
3.7. W trakcie sprzedaży - praktyczne rady 179
3.8. Utwierdź konsumentkę w przekonaniu, że dobrze wybrała 181

Aneks: Szkolenie dla sprzedawców - przykład 185
Bibliografia 189

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.