• Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

Wstęp ................................................................................................................... 7 Rozdział 1 Wybrane problemy teoretyczne z zakresu zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem 9 1.1. Współczesne teorie przedsiębiorstw 9 1.2. Przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości. Modele biznesowe i systemy dostarczania wartości 12 1.3. Zagadnienia konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstwa 24 1.4. Strategie przedsiębiorstw 28 Rozdział 2 Podstawy teoretyczne wartości przedsiębiorstwa 41 2.1. Niektóre aspekty aksjologii 41 2.2. Wartość przedsiębiorstwa 48 2.3. Mierniki wartości przedsiębiorstwa 57 Rozdział 3 Koncepcje celów zarządzania w kontekście wartości firmy 69 3.1. Problematyka celów w zarządzaniu przedsiębiorstwem 69 3.2. Formułowanie i realizacja wiązki celów przedsiębiorstwa 82 Rozdział 4 Instrumenty kreowania wartości firmy 95 4.1. Instrumenty marketingowe w procesie kreowania wartości firmy 95 4.2. Giełda papierów wartościowyc

Podtytuł Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
Autor Michał Bacior
Rok wydania 2015
Oprawa Miękka
Format 165x235
Stron 154
48.00 36.00
Do końca promocji pozostało:
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24h
ISBN 978-83-7556-747-2

Wstęp ................................................................................................................... 7

Rozdział 1
Wybrane problemy teoretyczne z zakresu zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem 9
1.1. Współczesne teorie przedsiębiorstw 9
1.2. Przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości. Modele biznesowe i systemy dostarczania wartości 12
1.3. Zagadnienia konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstwa 24
1.4. Strategie przedsiębiorstw 28

Rozdział 2
Podstawy teoretyczne wartości przedsiębiorstwa 41
2.1. Niektóre aspekty aksjologii 41
2.2. Wartość przedsiębiorstwa 48
2.3. Mierniki wartości przedsiębiorstwa 57

Rozdział 3
Koncepcje celów zarządzania w kontekście wartości firmy 69
3.1. Problematyka celów w zarządzaniu przedsiębiorstwem 69
3.2. Formułowanie i realizacja wiązki celów przedsiębiorstwa 82

Rozdział 4
Instrumenty kreowania wartości firmy 95
4.1. Instrumenty marketingowe w procesie kreowania wartości firmy 95
4.2. Giełda papierów wartościowych jako kreator wartości firmy 109
4.3. Uwarunkowania decyzyjne w procesie inwestowania 126

Zakończenie 133
Bibliografia 135
Spis tabel 145
Spis rysunków 147
Załącznik 1 149
Załącznik 2 153

W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa Autor w przystępny sposób przedstawia:
- współczesne teorie przedsiębiorstwa, modele biznesowe i strategie wzrostowe firm,
- przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości,
- filozoficzne aspekty wartości, jako podstawę kreowania wartości przedsiębiorstwa,
- instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych,
a także opisuje oraz poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym.

Dr Michał Bacior - doktor nauk ekonomicznych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Specjalista w zakresie bankowości i analizy finansowej. Dyrektor w International Lime Corporation Ltd. odpowiedzialny za nadzór właścicielski oraz przepływy finansowe w grupie kapitałowej. Dodatkowo pełni funkcję Eksperta Finansowego w Engel Management Service Ltd. Do 2007 roku partner w Eurofinance Consulting sp. z o.o., odpowiedzialny m.in. za program restrukturyzacji polskiego hutnictwa. Uczestnik wielu projektów międzynarodowych oraz projektów unijnych w Polsce, na Słowacji i Cyprze. Nadzorujący wdrożenie patentów międzynarodowych w Polsce, na Ukrainie, w Rosji oraz na Słowacji.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.