Strumieniowanie energii klienta. Transmisja znaczeń

Autorzy: Kazimierz Perechuda, Daria Hołodnik
Rodzaj
48.00 32.64
Strumieniowanie energii klienta. Transmisja znaczeń
Wydawca: CeDeWu
ISBN:978-83-7556-911-7
Data dodania:2016-09-29
Format: 165x235
Oprawa: Miękka
Podtytuł: Strumieniowanie energii klienta. Transmisja znaczeń
Rok wydania: 2016
Stron: 168


„Orgazm zakupowy" jest momentowy; możemy zdefiniować go jako incydentalne stopienie się energii sprzedawcy i klienta. W rzeczywistości, tak jak w trakcie rozkoszy seksualnej, mamy do czynienia z wyzerowaniem racjonalnej, chłodnej, przemyślanej i wielokrotnie przetestowanej energii sprzedającego oraz emocjonalnej, irracjonalnej energii klienta. Rozkosz tego typu nie jest miesiącem miodowym, jest tylko chwilowym spełnieniem kupującego, no i oczywiście, innego typu, sprzedającego.

W nowoczesnym biznesie można rozróżnić cztery poziomy przepływów energii, fluktuujących z pola znaczeń firmy do pola znaczeń klienta i odwrotnie:
• poziom odziaływań duchowych (energia spirytualna),
• poziom odziaływań emocjonalnych (energia emocjonalna),
• poziom odziaływań mentalnych (energia mentalna),
• poziom odziaływań fizycznych (energia fizyczna).

Strumieniowanie energii spirytualnej (duchowej, transcendentalnej) powinno być nadrzędną wartością, wizją i misją nowoczesnych przedsiębiorstw, zwłaszcza ulokowanych w sektorze przemysłów kreatywnych.

Można już odnotować pierwsze zwiastuny organizacji gospodarczych „grających" na energii spirytualnej szczęścia, dobrostanu, radości, błogości etc. ogółu, a nie tylko poszczególnych, „wybranych", sprytniejszych w grze rynkowej jednostek.

Baw się strumieniowaniem energii biznesowej i rynkowej, ale nie traktuj ich materialnych (pałace, wille, jachty itp.), jak również niematerialnych (sława, bogactwo, tytuły, godności itp.), przejawów jako wartości ostatecznych - nie są nimi, bo przemijają.

Modele i trajektorie strumieniowania energii w układzie sprzedający - kupujący, zawarte w książce, stanowią niekonwencjonalne narzędzia komponowania biznesu inteligentnego.

Wstęp 7

Rozdział 1
Paradygmat strumieniowania energii 17
1.1. Istota energii 17
1.2. Koncepcja gry w polu znaczeń 43
1.3. Interferencja pola znaczeń firmy i klienta 55

Rozdział 2
Współkreowanie pola znaczeń firmy i klienta 77
2.1. Dematerializacja energii wszechświata - substancjalizacja pola znaczeń przedsiębiorstwa 77
2.2. Okiełznanie chaosu - wyłanianie pól znaczeń firmy i klienta 84
2.3. Gra na polach znaczeń klienta i sprzedawcy 86
2.4. Komponowanie przestrzeni czasu 90
2.5. Trajektorie energii 92
2.5.1. Trajektoria energii nr 1: Kreowanie przestrzeni zasysającej (energia spirytualna) 92
2.5.2. Trajektoria energii nr 2: Salon Porsche we Wrocławiu (energia estetyczna) 99
2.5.3. Trajektoria energii nr 3: Salon BMW we Wrocławiu (energia skondensowano-asymetryczna) 101
2.5.4. Trajektoria energii nr 4: Pałac - Spa - pole golfowe (energia emocjonalna kontra energia fizyczna) 105
2.5.5. Trajektoria energii nr 5: Agroturystyka konna (energia spirytualna) 108
2.5.6.Trajektoria energii nr 6: Fala piękna (energia spirytualna) 112
2.5.7. Trajektoria energii nr 7: Dekonstrukcja spójności grupy turystycznej (energia emocjonalna) 118
2.5.8. Trajektoria energii nr 8: Zawieszenie sieci (energia spirytualna) 121
Rozdział 3
Modele strumieniowania energii klienta 125
3.1. Logika identyfikacji i dekodowania strumieni energii 125
3.2. Identyfikacja i dekodowanie strumieniowania energii klienta 135
3.2.1. Model strumieniowania energii nr 1: GAW „Ardene" w Toskanii (Włochy) 135
3.2.2. Model strumieniowania energii nr 2: GAW „Pataky Borporta" w Tokaju (Węgry) 147

SYNTEZA 161
Spis tabel 165
Spis rysunków 167

Opinie i oceny (0)

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Komentarze i opinie mogą dodawać tylko zalogowani Klienci.
Oprogramowanie sklepu internetowego SKY-SHOP Sklep internetowy
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie

Produkt został dodany do koszyka

Do Twojego koszyka została dodana wybrana ilość sztuk produktu. Podczas realizacji zamówienia będzie można ją zmienić.

Szczegółowa zawartość koszyka znajduje się u góry strony pod ikoną koszyka.

Informacja

Produkt został dodany do przechowalni

Dział handlowy

- Tel: 22 396 15 00 
- Mob. 53 396 15 00

- E-mail:

hurt@cedewu.pl
dystrybucja@cedewu.pl

imagedystrybucja.cedewu