Zarządzanie reklamą (wyd. II)

Autorzy: Wacław Šmid
Rodzaj
52.00 39.00
Zarządzanie reklamą (wyd. II)
Wydawca: CeDeWu
ISBN:978-83-7556-849-3
Data dodania:2016-08-05
Format: 165x235
Oprawa: Miękka
Podtytuł: Zarządzanie reklamą (wyd. II)
Rok wydania: 2016
Stron: 284


Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki niej staje się konsumentem w świecie dóbr.

W książce Autor pokazuje, w jaki sposób reklama kieruje uwagę konsumenta na określone produkty i zachęca do zakupu. Odchodzi on jednak od klasycznych metod posługiwania się apelem reklamy. Przedstawia zupełnie nową metodologię konstruowania reklamy - Nowej Reklamy. Omawia konkretne etapy i fazy budowania takiej reklamy, opierającej się na innej narracji, na tym, co nazywamy stereotypem, archetypem, fobią, a nawet korzystającej z tzw. obsesji, konstruującej swoistą bazę danych. Wszystkie potrzebne dane (zasady, definicje, postulaty itp.) zgromadzono w aneksach, by sam tok rozumowania przedstawić w możliwie jasny i przekonujący sposób.

Publikacja jest propozycją nowego podejścia do „starego" problemu: jak zaprojektować przekaz reklamowy, by był oparty na takich elementach, które stanowią istotę życia każdego człowieka. Zarządzanie reklamą to zarządzanie wiedzą. Najlepiej, jeżeli tą wiedzą zarządzają zespoły projektujące reklamowe przekazy, czyli - tak naprawdę - organizacje uczące się. Do nich należy przyszłość reklamy.

Wprowadzenie


Część I

Rozdział 1. Człowiek w świecie wartości; konsument w świecie dóbr
Rozdział 2. Wartości, a potrzeby; konsument w świecie potrzeb
Rozdział 3. Reklama w świecie motywacji
Rozdział 4. Reklama w świecie mitów motywacyjnych
4.1. N- jak narracja w reklamie
4.2. K-jak kontekst w reklamie
4.3. S -jak stereotyp w reklamie
4.4. A-jak archetyp w reklamie
4.5. F- jak fobia w reklamie
4.6. 0-jak obsesja w reklamie

Rozdział 5. Mity motywacyjne w reklamie
5.1. S -jak slogan w reklamie
5.2. I-jak iluzja w reklamie
5.3. M-jak metafora w reklamie


Część II

Wstęp do części II: Trzy światy wartości i naszego wartościowania

Rozdział 1. Metodologia projektowania reklamy konwencjonalnej
1.1. Projekt
1.2. Propozycja
1.3. Trendy

Rozdział 2. Potrzeba projektu Nowej Reklamy (NR)
2.1. Komunikowanie i narzędzia komunikowania NR Rozdział 3. Projektowanie NR
3.1. Bazy danych dla projektu NR

Rozdział 4. Zarządzanie bazami danych NR

Rozdział 5. Etapy projektowania NR
5.1. Etap tworzenia programu badawczego
5.2. Etap konstytuowania się idei przewodniej
5.3. Etap formułowania problemu i celu
5.4. Etap agregacji
5.5. Etap ewentualności
5.6. Etap selekcji
5.7. Etap eliminacji
5.8. Etap składniowy produktu końcowego NR

Rozdział 6. Fazy projektowania NR

Rozdział 7. Świat technologiczny NR

Rozdział 8. Nowe audytorium NR

Rozdział 9. Zarządzanie poziomowe EBD w projektowaniu NR

Rozdział 10. Zarządzanie aspektami EBD w projektowaniu NR

Rozdział 11. Zarządzanie produktem NR w organizacjach uczących się


Aneks 1. Podstawowe zasady nowej reklamy

Aneks 2. Założenia, definicje i postulaty NR
ZAŁOŻENIA
DEFINICJE
POSTULATY

Aneks 3. Charakterystyki NR
I. Charakterystyki iluzji w reklamie
II. Charakterystyki oddziaływań przekazu reklamowego
III. Charakterystyki, najczęściej występujące w sloganie
IV. Charakterystyki rzadko występujące
V. Charakterystyki występujące sporadycznie lub wcale
VI. Charakterystyki pojęcia potrzeby w komunikacji reklamowej
VII. Charakterystyki samorealizacji
VIII. Charakterystyki "praktyki sensu"
IX. Charakterystyki procesów motywacyjnych
X. Charakterystyki wartości
XI. Charakterystyki różnych stylów życia

Aneks 4. Słownik podstawowych terminów NR

Literatura Nowej Reklamy

Opinie i oceny (0)

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Komentarze i opinie mogą dodawać tylko zalogowani Klienci.
Oprogramowanie sklepu internetowego SKY-SHOP Sklep internetowy
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie

Produkt został dodany do koszyka

Do Twojego koszyka została dodana wybrana ilość sztuk produktu. Podczas realizacji zamówienia będzie można ją zmienić.

Szczegółowa zawartość koszyka znajduje się u góry strony pod ikoną koszyka.

Informacja

Produkt został dodany do przechowalni

Dział handlowy

- Tel: 22 396 15 01
- Mob. 508 200 252

- Fax: 22 827 38 89
- E-mail: dystrybucja@cedewu.pl
imagedystrybucja.cedewu