
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
- Kategorie
-
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy

Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych. Jeżeli zatem myślisz o tym, by w swojej - małej lub większej - firmie działać szybciej, a tym samym skuteczniej i z większym zyskiem, ta kursoksiążka jest dla Ciebie. Dlaczego kursoksiążka? Ponieważ jest to pozycja, w której informacje teoretyczne dotyczące samego pojęcia myślenia projektowego ograniczono do minimum. Autorka, bizneswoman, trenerka i moderatorka DT, stawia na wiedzę praktyczną i umiejętność myślenia projektowego, a także dostarczenie Ci narzędzi gotowych do zastosowania od zaraz. Za pośrednictwem kursoksiążki krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces projektowania nowych produktów i usług, dzięki którym zwiększysz zyski Twojej firmy.
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-283-8495-8 |
EAN | 9788328384958 |
Jeżeli zatem myślisz o tym, by w swojej - małej lub większej - firmie działać szybciej, a tym samym skuteczniej i z większym zyskiem, ta kursoksiążka jest dla Ciebie.
Dlaczego kursoksiążka? Ponieważ jest to pozycja, w której informacje teoretyczne dotyczące samego pojęcia myślenia projektowego ograniczono do minimum. Autorka, bizneswoman, trenerka i moderatorka DT, stawia na wiedzę praktyczną i umiejętność myślenia projektowego, a także dostarczenie Ci narzędzi gotowych do zastosowania od zaraz. Za pośrednictwem kursoksiążki krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces projektowania nowych produktów i usług, dzięki którym zwiększysz zyski Twojej firmy.
Danuta Piasecka - praktyk i teoretyk biznesu. Absolwentka Master of Business Administration, przedsiębiorczyni z ponad siedmioletnim stażem, trenerka i doradczyni specjalizująca się w opracowywaniu strategii biznesowej z dziesięcioletnim doświadczeniem w pozyskiwaniu klientów z sektora publicznego, moderatorka design thinking. Swoich klientów uczy między innymi planowania strategicznego, co zwiększa wyniki sprzedażowe, a tym samym przychody firmy.
Polub nas na Facebooku