• Etykieta w biznesie i administracji publicznej z elementami protokołu dyplomatycznego

Książka łączy w sobie międzykulturowe aspekty savoir-vivr'u, etykiety biznesu oraz wybrane zagadnienia protokołu dyplomatycznego, takie jak: sposoby tytułowania osób, posługiwanie się wizytówkami, właściwe kreowanie swojego wizerunku (dobór strojów i dodatków zależnie od okazji), precedencja (ustalanie hierarchii ważności osób w różnych wydarzeniach organizacyjnych), zasady korespondencji, skróty używane w zaproszeniach, organizacja wizyt, a także cała sfera etykiety stołu. Wprowadzono także część dotyczącą netykiety, omawiającą zachowania w Internecie na forach i czatach, a także pisanie listów elektronicznych i komentarzy w sieci.

Podtytuł Etykieta w biznesie i administracji publicznej z elementami protokołu dyplomatycznego
Autor Wojciech F. Szymczak
Rok wydania 2018
Oprawa Miękka
Format 176x250
Stron 304
75.00 54.75
Do końca promocji pozostało:
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
51.75
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
ISBN 978-83-8085-409-3
Książka łączy w sobie międzykulturowe aspekty savoir-vivr'u, etykiety biznesu oraz wybrane zagadnienia protokołu dyplomatycznego, takie jak: sposoby tytułowania osób, posługiwanie się wizytówkami, właściwe kreowanie swojego wizerunku (dobór strojów i dodatków zależnie od okazji), precedencja (ustalanie hierarchii ważności osób w różnych wydarzeniach organizacyjnych), zasady korespondencji, skróty używane w zaproszeniach, organizacja wizyt, a także cała sfera etykiety stołu. Wprowadzono także część dotyczącą netykiety, omawiającą zachowania w Internecie na forach i czatach, a także pisanie listów elektronicznych i komentarzy w sieci.
Wojciech F. Szymczak - politolog, wieloletni trener, doradca i coach etykiety biznesu. W latach 1990-1993 zdobył doświadczenie w Biurze Prasowym Rządu. Prowadzi zajęcia m. in. z etykiety w wymiarach międzykulturowych oraz zastosowania etykiety w pracy sekretariatów i organizacji. Był ekspertem radiowej agencji reklamowej z dziedziny etykiety, projektując kampanię reklamową opartą na znajomości savoir-vivre'u. Prowadzi blog etykietaorganizacji.pl, gdzie porusza kwestie wykorzystania etykiety w działalności różnych organizacji z elementami protokołu dyplomatycznego.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Polub nas na Facebooku