
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
- Kategorie
-
Przestań wreszcie sprzedawać. Jak rozwinąć każdy biznes, zmieniając tylko jedną rzecz

Sprzedaż precyzyjnie dopracowana Profesjonalnie traktowana sprzedaż nie powinna być postrzegana jak zbiór przypadkowych działań, prowadzonych z nadzieją na mniej lub bardziej prawdopodobny sukces. W fachowym ujęciu sprzedaż należy potraktować jak proces, który można rozpracować, poznać i dokładnie opisać. Właśnie takie podejście do sprzedaży reprezentuje Robert Lipiński, sprzedawca praktyk z wieloletnim stażem w zawodzie, a także doświadczony konsultant i wdrożeniowiec z pasją. W książce wychodzi od tezy, że każdy sprzedawca dostarcza pewien "produkt". Produkuje mianowicie kontrakty na rozwiązywanie problemów klienta. Proces "produkcji" takiej umowy nie różni się co do zasady od wytwarzania czegoś tak materialnego jak samochód czy telewizor. I może zostać równie precyzyjnie opracowany i opisany ― by służyć jako zbiór konkretnych, praktycznych i powtarzalnych wytycznych dla wchodzącego na rynek lub pragnącego poprawić swoje osiągnięcia właściciela firmy, menedżera sprzedaży lub etatowego sprzedawcy. Chcesz poznać ten proces? Chcesz przestać wreszcie sprzedawać, a zarazem zwiększyć swoją skuteczność i prognozować dochody z większą przewidywalnością? Przed tobą fascynująca podróż w głąb skutecznej i efektywnej sprzedaży B2B!
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-283-9410-0 |
EAN | 9788328394100 |
Profesjonalnie traktowana sprzedaż nie powinna być postrzegana jak zbiór przypadkowych działań, prowadzonych z nadzieją na mniej lub bardziej prawdopodobny sukces. W fachowym ujęciu sprzedaż należy potraktować jak proces, który można rozpracować, poznać i dokładnie opisać. Właśnie takie podejście do sprzedaży reprezentuje Robert Lipiński, sprzedawca praktyk z wieloletnim stażem w zawodzie, a także doświadczony konsultant i wdrożeniowiec z pasją.
W książce wychodzi od tezy, że każdy sprzedawca dostarcza pewien "produkt". Produkuje mianowicie kontrakty na rozwiązywanie problemów klienta. Proces "produkcji" takiej umowy nie różni się co do zasady od wytwarzania czegoś tak materialnego jak samochód czy telewizor. I może zostać równie precyzyjnie opracowany i opisany ― by służyć jako zbiór konkretnych, praktycznych i powtarzalnych wytycznych dla wchodzącego na rynek lub pragnącego poprawić swoje osiągnięcia właściciela firmy, menedżera sprzedaży lub etatowego sprzedawcy.
Chcesz poznać ten proces? Chcesz przestać wreszcie sprzedawać, a zarazem zwiększyć swoją skuteczność i prognozować dochody z większą przewidywalnością?
Przed tobą fascynująca podróż w głąb skutecznej i efektywnej sprzedaży B2B!
PRZEDMOWA
OD AUTORA
PODZIĘKOWANIA
WPROWADZENIE
ROZDZIAŁ 1. Specjalizacja: sprzedawca
Wymarzony zawód?
Od pirata do rasowego sprzedawcy
Polowanie na zwierza
"Później"
Dwa zawody w jednym
ROZDZIAŁ 2. Sprzedaż jako proces (produkcji)
Czym jest proces?
Niczym w szklanej kuli
Proces a procedura
Proces efektywnej sprzedaży
ROZDZIAŁ 3. Zmiana paradygmatu
Poszukiwanie tego, co ukryte
Szef jest tylko jeden
Przywództwo
Gra w nieswoją grę
Ból a potrzeba
Tajemniczy wróg
ROZDZIAŁ 4. Inspiracje w sprzedaży
Inspirować innych
Droga ku nowszemu
Poszukiwanie świętego Graala
ROZDZIAŁ 5. Fakty i mity
Obserwacje otaczającego świata
Nowe ABC
Kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana
System wczesnego reagowania
ROZDZIAŁ 6. Budowanie zaufania
Relacje to za mało
Od kontroli do zaufania
Emocje w sprzedaży
ROZDZIAŁ 7. Prognoza pogody
Precyzja w przewidywaniu
Obiektywizacja sprzedaży
Pomocne narzędzia
ROZDZIAŁ 8. Przepis na efektywną sprzedaż
Formuła sprzedaży
Nieoczywista oczywistość
Lesson learned
Dubla nie będzie
Na żywo czy online?
ROZDZIAŁ 9. Pułapki, w które wpadamy
Sprzedawca pod ścianą
To nie ten moment
Co za dużo, to niezdrowo
Pamięć (nie)absolutna
ROZDZIAŁ 10. Jesteś tym, co robisz, więc do dzieła!
Wrogie standardy
Rzeczywistość boli
Produktywność i efektywność
Być swoim własnym szefem
Lokowanie produktu
Jak się nie dać botom
Dodatek A. Odporność na "odkrywanie" (Mike Bosworth)
Dodatek B. Ułatwianie procesu zakupowego klienta (Mike Bosworth)
Dodatek C. Integracja marketingu i sprzedaży (Mike Bosworth)
Robert Lipiński od 25 lat zajmuje się sprzedażą B2B. Lubi o sobie mówić „nietrener sprzedaży", ponieważ nie wierzy w skuteczność typowych szkoleń sprzedażowych. Zamiast tego zmienia nastawienie (mindset), kształtuje nowe nawyki i ― niejako przy okazji ― zwiększa skuteczność i efektywność sprzedażową. Jest twórcą aplikacji spinme.io; stworzył ją dla nieszablonowo myślących właścicieli firm, freelancerów, menedżerów sprzedaży i oczywiście sprzedawców. Już wiesz, że jest także autorem książki Przestań wreszcie sprzedawać, którą niebawem przeczytasz. Już teraz autor zaprasza cię do wspólnej przygody.
Polub nas na Facebooku