• Przestań wreszcie sprzedawać. Jak rozwinąć każdy biznes, zmieniając tylko jedną rzecz

Sprzedaż precyzyjnie dopracowana Profesjonalnie traktowana sprzedaż nie powinna być postrzegana jak zbiór przypadkowych działań, prowadzonych z nadzieją na mniej lub bardziej prawdopodobny sukces. W fachowym ujęciu sprzedaż należy potraktować jak proces, który można rozpracować, poznać i dokładnie opisać. Właśnie takie podejście do sprzedaży reprezentuje Robert Lipiński, sprzedawca praktyk z wieloletnim stażem w zawodzie, a także doświadczony konsultant i wdrożeniowiec z pasją. W książce wychodzi od tezy, że każdy sprzedawca dostarcza pewien "produkt". Produkuje mianowicie kontrakty na rozwiązywanie problemów klienta. Proces "produkcji" takiej umowy nie różni się co do zasady od wytwarzania czegoś tak materialnego jak samochód czy telewizor. I może zostać równie precyzyjnie opracowany i opisany ― by służyć jako zbiór konkretnych, praktycznych i powtarzalnych wytycznych dla wchodzącego na rynek lub pragnącego poprawić swoje osiągnięcia właściciela firmy, menedżera sprzedaży lub etatowego sprzedawcy. Chcesz poznać ten proces? Chcesz przestać wreszcie sprzedawać, a zarazem zwiększyć swoją skuteczność i prognozować dochody z większą przewidywalnością? Przed tobą fascynująca podróż w głąb skutecznej i efektywnej sprzedaży B2B!

Podtytuł Przestań wreszcie sprzedawać. Jak rozwinąć każdy biznes, zmieniając tylko jedną rzecz
Autor Robert Lipiński
Rok wydania 2022
Oprawa Miękka
Format 145x220
Stron 366
Wydawnictwo OnePress
59.00 44.84
Do końca promocji pozostało:
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
44.25
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
ISBN 978-83-283-9410-0
Sprzedaż precyzyjnie dopracowana

Profesjonalnie traktowana sprzedaż nie powinna być postrzegana jak zbiór przypadkowych działań, prowadzonych z nadzieją na mniej lub bardziej prawdopodobny sukces. W fachowym ujęciu sprzedaż należy potraktować jak proces, który można rozpracować, poznać i dokładnie opisać. Właśnie takie podejście do sprzedaży reprezentuje Robert Lipiński, sprzedawca praktyk z wieloletnim stażem w zawodzie, a także doświadczony konsultant i wdrożeniowiec z pasją.

W książce wychodzi od tezy, że każdy sprzedawca dostarcza pewien "produkt". Produkuje mianowicie kontrakty na rozwiązywanie problemów klienta. Proces "produkcji" takiej umowy nie różni się co do zasady od wytwarzania czegoś tak materialnego jak samochód czy telewizor. I może zostać równie precyzyjnie opracowany i opisany ― by służyć jako zbiór konkretnych, praktycznych i powtarzalnych wytycznych dla wchodzącego na rynek lub pragnącego poprawić swoje osiągnięcia właściciela firmy, menedżera sprzedaży lub etatowego sprzedawcy.

Chcesz poznać ten proces? Chcesz przestać wreszcie sprzedawać, a zarazem zwiększyć swoją skuteczność i prognozować dochody z większą przewidywalnością?

Przed tobą fascynująca podróż w głąb skutecznej i efektywnej sprzedaży B2B!

PRZEDMOWA

OD AUTORA

PODZIĘKOWANIA

WPROWADZENIE

ROZDZIAŁ 1. Specjalizacja: sprzedawca

Wymarzony zawód?
Od pirata do rasowego sprzedawcy
Polowanie na zwierza
"Później"
Dwa zawody w jednym
ROZDZIAŁ 2. Sprzedaż jako proces (produkcji)

Czym jest proces?
Niczym w szklanej kuli
Proces a procedura
Proces efektywnej sprzedaży
ROZDZIAŁ 3. Zmiana paradygmatu

Poszukiwanie tego, co ukryte
Szef jest tylko jeden
Przywództwo
Gra w nieswoją grę
Ból a potrzeba
Tajemniczy wróg
ROZDZIAŁ 4. Inspiracje w sprzedaży

Inspirować innych
Droga ku nowszemu
Poszukiwanie świętego Graala
ROZDZIAŁ 5. Fakty i mity

Obserwacje otaczającego świata
Nowe ABC
Kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana
System wczesnego reagowania
ROZDZIAŁ 6. Budowanie zaufania

Relacje to za mało
Od kontroli do zaufania
Emocje w sprzedaży
ROZDZIAŁ 7. Prognoza pogody

Precyzja w przewidywaniu
Obiektywizacja sprzedaży
Pomocne narzędzia
ROZDZIAŁ 8. Przepis na efektywną sprzedaż

Formuła sprzedaży
Nieoczywista oczywistość
Lesson learned
Dubla nie będzie
Na żywo czy online?
ROZDZIAŁ 9. Pułapki, w które wpadamy

Sprzedawca pod ścianą
To nie ten moment
Co za dużo, to niezdrowo
Pamięć (nie)absolutna
ROZDZIAŁ 10. Jesteś tym, co robisz, więc do dzieła!

Wrogie standardy
Rzeczywistość boli
Produktywność i efektywność
Być swoim własnym szefem
Lokowanie produktu
Jak się nie dać botom
Dodatek A. Odporność na "odkrywanie" (Mike Bosworth)

Dodatek B. Ułatwianie procesu zakupowego klienta (Mike Bosworth)

Dodatek C. Integracja marketingu i sprzedaży (Mike Bosworth)

Robert Lipiński od 25 lat zajmuje się sprzedażą B2B. Lubi o sobie mówić „nietrener sprzedaży", ponieważ nie wierzy w skuteczność typowych szkoleń sprzedażowych. Zamiast tego zmienia nastawienie (mindset), kształtuje nowe nawyki i ― niejako przy okazji ― zwiększa skuteczność i efektywność sprzedażową. Jest twórcą aplikacji spinme.io; stworzył ją dla nieszablonowo myślących właścicieli firm, freelancerów, menedżerów sprzedaży i oczywiście sprzedawców. Już wiesz, że jest także autorem książki Przestań wreszcie sprzedawać, którą niebawem przeczytasz. Już teraz autor zaprasza cię do wspólnej przygody.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Polub nas na Facebooku