• Wprowadzenie do Salesforce.

Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce.

Podtytuł Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
Tytuł oryginalny Salesforce for Beginners: A step-by-step guide to optimize sales and marketing and automate business processes with the Salesforce platform, 2nd Edition
Autor Sharif Shaalan, Timothy Royer
Tłumaczenie Piotr Rakowski
Rok wydania 2023
Oprawa Miękka
Format 165x235
Stron 488
99.00 79.20
Do końca promocji pozostało:
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
64.35
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
ISBN 978-83-8322-498-5
Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych informacji biznesowych, co z kolei przekłada się na trafność podejmowanych decyzji. Aby uzyskać maksymalną wydajność Salesforce, trzeba dobrze poznać funkcje tej platformy.
Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.
W książce:
• rozwijanie biznesu za pomocą Salesforce
• zarządzanie lejkiem sprzedażowym i okazjami biznesowymi
• prowadzenie kampanii w Salesforce
• analizy biznesowe z wykorzystaniem raportów i pulpitów
• stosowanie przepływów
• zabezpieczanie platformy Salesforce
Zostań mistrzem Salesforce - najpotężniejszego narzędzia biznesowego!
Sharif Shaalan jest ekspertem w dziedzinie Salesforce i wdrożeniowcem tej platformy. Posiada tytuł Salesforce MVP i jest członkiem Salesforce MVP Hall of Fame. Zdobył ponad 10 certyfikatów Salesforce. Zarządza firmą Agile Cloud Consulting i nadal zajmuje się Salesforce.
Timothy Royer is the VP of Delivery at Agile Cloud Consulting and a Salesforce Certified Application Architect. Timothy began his Salesforce career in 2012 as an accidental administrator and has since participated in a number of implementations in a variety of roles. Timothy has experience as a Salesforce customer, a Salesforce partner, and as a member of the Salesforce.org professional services team.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Polub nas na Facebooku