• Poradnik Rekinów Sprzedaży.

Handlowiec i rekin mają ze sobą wiele wspólnego. Rekin to bardzo stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milionów lat. Z kolei handlowiec to jeden z najstarszych zawodów świata - najprawdopodobniej zaistniał w momencie, w którym pierwszy wytwórca postanowił wymienić swój towar na coś innego. Łup myśliwego, poradę szamana, pole sąsiada. Rekin to z pozoru zwierzę potężne: szybkie, sprawne, z klawiaturą ostrych zębów w pysku. A jednak jego życie jest niepewne, zależy bowiem od tego, jak skutecznie w danym dniu skorzysta z wyposażenia, które dała mu natura. I od tego, czy nie spotka większego od siebie drapieżcy. Ze sprzedawcą bywa całkiem tak samo - dopóki dowozi target, chodzi w chwale (i pieniądzach), ale jeśli raz i drugi powinie mu się płetwa...

Podtytuł Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
Autor Maciej Dziekanowski
Rok wydania 2020
Oprawa Miękka
Format 140x208
Stron 256
59.00 41.30
Do końca promocji pozostało:
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
38.35
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
ISBN 978-83-2890-361-6
Nauka pływania w oceanie nieskończonych możliwości
Handlowiec i rekin mają ze sobą wiele wspólnego. Rekin to bardzo stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milionów lat. Z kolei handlowiec to jeden z najstarszych zawodów świata - najprawdopodobniej zaistniał w momencie, w którym pierwszy wytwórca postanowił wymienić swój towar na coś innego. Łup myśliwego, poradę szamana, pole sąsiada. Rekin to z pozoru zwierzę potężne: szybkie, sprawne, z klawiaturą ostrych zębów w pysku. A jednak jego życie jest niepewne, zależy bowiem od tego, jak skutecznie w danym dniu skorzysta z wyposażenia, które dała mu natura. I od tego, czy nie spotka większego od siebie drapieżcy. Ze sprzedawcą bywa całkiem tak samo - dopóki dowozi target, chodzi w chwale (i pieniądzach), ale jeśli raz i drugi powinie mu się płetwa...
Cóż, kariera top sellera nie jest prosta. Bo choć wmówią Ci, że "jesteś najlepszym handlowcem, dziś osiągniesz sukces!", choć każą Ci powtórzyć to zdanie sto razy, choć będą pracować nad rozbudowaniem Twojego ego, choć spróbują zmienić Cię w aroganckiego, pewnego siebie gościa, to i tak któregoś dnia się potkniesz. Po serii sukcesów przyjdzie porażka. Twój z taką pieczołowitością budowany wizerunek rekina sprzedaży rozpadnie się, a z jego okruchami pozostaniesz sam. "Jak to, przecież jestem najlepszy... a może jednak nie jestem?" Niestety, w sprzedaży nie ma prostych dróg do sukcesu, nie ma trików, które szybko awansują Cię na top sellera i zabezpieczą przed upadkiem. Bez dobrze zbudowanych podstaw, bez zdrowego podejścia możesz tylko fluktuować pomiędzy poziomem sprzedałem - miałem szczęście a nie sprzedałem - nie jestem najlepszy.
Potraktuj tę książkę jak naukę pływania w oceanie sprzedaży. W zdrowiu i skuteczności. Przez długie lata.
Rekiny Sprzedaży są największą w Polsce społecznością zrzeszającą handlowców wszystkich branż w mediach społecznościowych. Działamy nieustannie od 2016 roku, dostarczając przedstawicielom handlowym, sprzedawcom, managerom i trenerom sprzedaży codziennej dawki nowinek ze świata sprzedaży i humoru oraz umożliwiając interakcję z innymi handlowcami

Wstęp 7
Rozdział 1. Praca handlowca 11
Pranie mózgu i istota handlu 11
Znaczenie umiejętności sprzedażowych 19
O pracy w sprzedaży 24
Rozdział 2. Fundamenty 43
Zły dzień, złe życie 43
Fundamenty 56
Fundamenty: lęk 58
Fundamenty: porażka 64
Fundamenty: samoakceptacja plus mity 70
Fundamenty: motywacja 83
Rozdział 3. Przygotowanie do pracy 95
Bez planu = bez sensu 95
Estetyka — wizytówka firmy i przy okazji Twoja 100
Knowledge is power 118
Materiały sprzedażowe 123
Rozdział 4. Znajomość produktu i klienta 135
Poznaj swój produkt! 135
Kim jest Twój klient 145
Uniwersalne metody pozyskiwania klientów. Wstęp 150
Kup książkę Poleć książkę
6 | PORADNIK REKINÓW SPRZEDA Ż Y
Uniwersalne metody pozyskiwania klientów
— jak robić dobrze przez telefon? 151
Uniwersalne metody pozyskiwania klientów — mailing 159
Uniwersalne metody pozyskiwania klientów
— personal branding 165
Rozdział 5. Badanie potrzeb klienta 175
Dominacja? Nie! Kontrola? Tak! 175
Czym jest magia, czyli składniki pytań 182
Rozdział 6. Prezentacja, zamknięcie
i domknięcie sprzedaży 199
Jaka oferta?! Ja nic nie zamawiałem 199
Prezentacja taka, że babcia będzie dumna! 203
Trzy podstawowe zamknięcia sprzedaży 212
Trzy techniki moralnie szare bądź ciemniejsze 216
Na wojnie z obiekcjami 221
Rozdział 7. Obsługa posprzedażowa 235
Dbaj o swoje 235
Siła rekomendacji 241
Rezultaty, czyli ostrzeżenie przed niebezpieczeństwem 243
Słowniczek przydatnych zwrotów 245

Maciej Dziekanowski - jest pomysłodawcą i współzałożycielem Rekinów Sprzedaży. Ukończył ekonomię na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, od początku swojej kariery jest związany ze sprzedażą i z marketingiem. Były top seller, wielokrotny handlowiec miesiąca jednego z telekomów, jeden z najlepszych sprzedawców usług telekomunikacyjnych w Polsce. Były pracownik jednego z banków. Jako bankier, trener sprzedaży i lider miniregionu wygrał wiele konkursów i rankingów. Obecnie marketer. Odpowiadał między innymi za takie marki jak Black Energy Drink czy Frugo. Jego największą pasją jest handel i poszukiwanie rozwiązań pozwalających sprzedawać skutecznie przy jednoczesnej maksymalnej satysfakcji klienta.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Polub nas na Facebooku