• Sztuka usługiwania. Jak zostać dobrym kelnerem (wyd. V)

Przed Państwem piąte wydanie pierwszej w języku polskim książki, poświęconej sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej. Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze - na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzedażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera. Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania „na żywo" oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej.

Podtytuł Sztuka usługiwania. Jak zostać dobrym kelnerem (wyd. V)
Autor Aldona Janasik, Dorota Zarczuk
Rok wydania 2025
Oprawa Miękka
Format 145x210
Stron 234
60.00 43.20
By the end of the promotion left :
Lowest price in the last 30 days:
40.8
opak Add to wishlist
Shipping within 24 hours
ISBN 978-83-8102-982-7
Przed Państwem piąte wydanie pierwszej w języku polskim książki, poświęconej sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej. Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze - na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzedażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera.

Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania „na żywo" oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej.
• Co odróżnia kelnera przeciętnego od kelnera wybitnego - cechy, postawy, umiejętności
• Kelner jako gospodarz i doradca ds. potraw
• Skuteczne narzędzia sprzedaży kelnerskiej
• Scenariusz profesjonalnej obsługi klienta
• Typologie klientów i zasady ich obsługi
• Jak radzić sobie z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach
• Wskazówki dla menedżerów sali
• Praktyczne ćwiczenia i scenki do oceny
• Opinie profesjonalistów branży restauracyjnej
There is currently no comments or ratings for this product.

Polub nas na Facebooku