-
Shopping cart is empty
-
x
For free delivery are missing
-,--
Free delivery!
Sum
0,00 zł
Price includes discounts
0,00 zł
0
-
Shopping cart is empty
-
x
For free delivery are missing
-,--
Free delivery!
Sum
0,00 zł
Price includes discounts
- Categories
-
Sztuka usługiwania. Jak zostać dobrym kelnerem (wyd. V)
New
Promotion
The Symbol :
9788381029827
Przed Państwem piąte wydanie pierwszej w języku polskim książki, poświęconej sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej. Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze - na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzedażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera. Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania „na żywo" oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej.
60.00
43.20
By the end of the promotion left :
Lowest price in the last 30 days:
40.8
| Shipping within | 24 hours |
| The bar code | |
| ISBN | 978-83-8102-982-7 |
| EAN | 9788381029827 |
Przed Państwem piąte wydanie pierwszej w języku polskim książki, poświęconej sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej. Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze - na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzedażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera.
Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania „na żywo" oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej.
• Co odróżnia kelnera przeciętnego od kelnera wybitnego - cechy, postawy, umiejętności
• Kelner jako gospodarz i doradca ds. potraw
• Skuteczne narzędzia sprzedaży kelnerskiej
• Scenariusz profesjonalnej obsługi klienta
• Typologie klientów i zasady ich obsługi
• Jak radzić sobie z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach
• Wskazówki dla menedżerów sali
• Praktyczne ćwiczenia i scenki do oceny
• Opinie profesjonalistów branży restauracyjnej
Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania „na żywo" oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej.
• Co odróżnia kelnera przeciętnego od kelnera wybitnego - cechy, postawy, umiejętności
• Kelner jako gospodarz i doradca ds. potraw
• Skuteczne narzędzia sprzedaży kelnerskiej
• Scenariusz profesjonalnej obsługi klienta
• Typologie klientów i zasady ich obsługi
• Jak radzić sobie z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach
• Wskazówki dla menedżerów sali
• Praktyczne ćwiczenia i scenki do oceny
• Opinie profesjonalistów branży restauracyjnej
There is currently no comments or ratings for this product.
Polub nas na Facebooku