• SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych

Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.

Podtytuł SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych
Autor Ewelina Podrez-Siama
Rok wydania 2023
Oprawa Miękka
Format 165x235
Stron 296
Wydawnictwo OnePress
69.00 46.92
Do końca promocji pozostało:
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
46.92
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
ISBN 978-83-283-9806-1
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.
Jak się stać widocznym w internecie? Jak się wyróżnić spośród innych, którzy także ciekawie piszą, mają świetny wizerunek i interesującą propozycję dla świata ― i stanowią Twoją konkurencję? Odpowiedź tkwi w angielskim akronimie SEO, oznaczającym optymalizację stron, tekstów, grafik w taki sposób, by stały się one bardziej „atrakcyjne" dla wyszukiwarek internetowych. Z tej książki dowiesz się, jak zrobić to samodzielnie, bez ponoszenia kosztów lub przy zainwestowaniu niewielkich środków.

Najważniejsze zagadnienia:
• kwestie kontentowe ― czyli wszystko, co dotyczy doboru słów kluczowych i budowy treści
• aspekty techniczne ― architektura bloga, optymalizacja poszczególnych taksonomii, dane strukturalne, konfiguracja pluginów SEO, czas ładowania strony i Core Web Vitals
• narzędzia ułatwiające optymalizację ― darmowe i płatne
• sposoby na stałe zwiększanie zasięgu bloga ― w tym sprzedaż artykułów sponsorowanych
• opinie innych ekspertów - czyli co jeszcze możesz zrobić, by odnieść sukces nie tylko w wyszukiwarce

Wstęp

1. Budowanie marki osobistej w wyszukiwarce
1.1. Sposoby wypełnienia TOP10 wyników wyszukiwania - podstawy SERM
Strona personalna i blog
Google My Business (Moja Firma)
Profile w mediach społecznościowych
Pozostałe możliwości wypełnienia wyników wyszukiwania
1.2. Monitoring wyników i wzmianek o marce osobistej
Monitoring wyników wyszukiwania
Monitoring wzmianek o marce osobistej
Usunięcie wyników naruszających RODO

2. SEO bloga i personalnej strony internetowej
2.1. Wstęp do SEO, czyli jak powstaje wynik wyszukiwania?
2.2. Narzędzia SEO
Google Search Console
Pluginy WordPress
Analiza słów kluczowych
Kompleksowe narzędzia SEO
Sprawdź również te narzędzia
2.3. Słowa kluczowe
Podstawowa analiza słów kluczowych w 7 krokach
Analiza słów kluczowych "na skróty"
Analiza słów kluczowych - częste błędy i zagrożenia
2.4. Architektura informacji
Kilka słów teorii o linkach wewnętrznych i zewnętrznych
Architektura informacji a praca botów
Typy podstron w WordPressie
Elementy nawigacji
Częste błędy
2.5. Optymalizacja treści
Metatagi Title i Description
Nagłówki H1-H6
Strongi i inne wyróżnienia
Długość treści
Wykorzystanie AI do produkcji treści
Optymalizacja poszczególnych typów podstron
Techniczne aspekty optymalizacji treści
Częste błędy
2.6. Podstawy optymalizacji technicznej
Zarządzanie indeksacją
Kody odpowiedzi, przekierowania i linki kanoniczne
Indeksowanie stron w Search Console
Bezpieczeństwo i ręczne działania
Dostosowanie do urządzeń mobilnych
Szybkość ładowania się strony
Optymalizacja grafiki
Crawlery
2.7. Cykliczna praca nad SEO
Analiza SEO
Analiza wyników organicznych
Poszukiwanie Quick Wins
Poszukiwanie content gap

2. Wiadomości Google i Discover
3.1. Czym są Wiadomości Google (Google News)?
3.2. Czym jest Discover?
3.3. Zależności między Wiadomościami Google a Discover
3.4. Google News - wskazówki techniczne dla Wydawców
Wskazówki techniczne dla witryny
Wskazówki techniczne dla artykułów
3.5. Google News w praktyce
Krok 1. Podstawowa konfiguracja Google Publisher Center - Centrum dla wydawców
Krok 2. Konfiguracja strony
Krok 3. Publikacja
3.6. Discover - wymogi Google dotyczące treści
3.7. Google News i Google Discover - monitoring
3.8. Dalsza obecność w Google News i Discover
Kilka pomysłów na wykorzystanie ruchu w Google News i Discover

4. Kilka sposobów na zwiększanie zasięgu i zarabianie na blogu
4.1. Link building wizerunkowy - podstawy
4.2. Badanie i przewidywanie trendów
Google Trends
4.3. Podstawy SEO dla podcastu
Analiza słów kluczowych dla podcastu
Strona internetowa podcastu
Hosting podcastu
Optymalizacja podcastu na platformach
4.4. Podstawy SEO w YouTube
Analiza słów kluczowych
Optymalizacja kanału
Optymalizacja poszczególnych filmów
4.5. Sprzedaż artykułów sponsorowanych
Publikacja artykułów sponsorowanych
4.6. Afiliacja i reklamy a SEO

5. Nie zapomnij o. (Sekcja ekspercka)
Gdzie dwóch SEOwców, tam trzy opinie. O wytyczaniu własnej ścieżki w SEO (Katarzyna Baranowska)
Współpraca komercyjna w SEO: wskazówki z drugiej strony klawiatury (Sławomir Borowy)
Za wieloma słowami i wieloma algorytmami żył sobie czytelnik. (Jadwiga Dabińska)
Outreach a budowanie relacji (Kinga Edwards)
Zanim podejmiesz decyzję o prowadzeniu bloga... (Paweł Gontarek)
Uważaj na dane z Gogle Search Console! (Sebastian Heymann)
Dwie metodologie
Ukryte zapytania
5 korzyści, które dają podcasty (Marek Jankowski)
Wymienianie się jest fajne! Czyli o artykułach gościnnych słów parę od wyjadaczki starej, a przynajmniej nie najmłodszej (Anna Jaroszewska)
O tym, jak ważna jest unikatowość (Piotr Kaleta)
Dane - tajna broń blogera, influencera, przedsiębiorcy (Anna Karcz-Czajkowska)
Filozofia data driven business
Mindset badacza
Afiliacja, programy partnerskie i sieci - pierwsze kroki (Oktawian Kitala)
Doskonale zaplanowana strategia SEO sprawia, że z czasem pracy jest mniej (magister farmacji Marcin Korczyk "Pan Tabletka")
Budowanie marki osobistej w pigułce (Anna Ledwoń-Blacha)
Dlaczego warto zainwestować w pierwszą kampanię Google Ads? (Krzysztof Marzec)
Czy autorzy dobrych treści są zagrożeni przez AI? (Robert Niechciał)
Personal branding na LinkedInie (Dagmara Pakulska)
Paginacja przyjazna SEO (Dawid Pietkiewicz)
Czym jest paginacja?
Jak zadbać o SEO-przyjazną paginację?
A co w przypadku wspomnianego mechanizmu infinite scroll?
Skup się na podstawach, czyli jak podejść do budowania strategii SEO na YouTubie (Oscar Rak)
Nie zawsze oczywiste wykorzystanie Google Ads dla twórców internetowych (Roman Rozenberger)
Integracja z Google Search Console
Badanie i analiza słów kluczowych na podstawie aktualnych treści
Informacje o odbiorcach strony na podstawie piksela remarketingowego (odbiorcy Google Ads)
Kampanie dynamiczne w wyszukiwarce (Dynamic Search Ads)
Dopasowanie przybliżone z wykluczeniem słów w dopasowaniu ścisłym
Kampanie brandowe z wykluczeniem nazwy
Inne pomysły na wykorzystanie Google Ads
Powodzenia!
Intencja użytkownika (Damian Sałkowski)
Jak Google określa intencję użytkownika?
Jak Google zaspokaja intencję użytkownika?
Co to oznacza dla SEO?
5 kroków do sukcesu w Discover i Google News (Grzegorz Strzelec)
Emocje to "wędka" na Twojego czytelnika (Aleksandra Sudnik)
Stwórz raport w Looker Studio i omijaj limity Google Search Console (Martyna Zastrożna)

Masz pytania?

Ewelina Podrez-Siama - założycielka grupy agencji Fox Strategy i prezeska Fox Strategy sp. z o.o., w której pracuje z zespołem doświadczonych specjalistów oraz propaguje i wprowadza w życie ideę samoorganizacji.
Ekspertka SEO z blisko 14-letnim doświadczeniem w pracy z blogami, sklepami internetowymi, aplikacjami mobilnymi i podcastami. W swojej pracy stawia na strategiczne podejście, nieszablonowe rozwiązania, otwartą komunikację i przede wszystkim: zwrot z inwestycji w SEO.
Trenerka i prelegentka na licznych wydarzeniach marketingowych (m.in. I❤️Marketing, Influencers Live, Festiwal SEO, SEMKRK), gościni podcastów branżowych (m.in. Przygody Przedsiębiorców, Mała Wielka Firma, Akademia Allegro) i współprowadząca podcast Dziennik Budowy Firmy. Wykładowczyni przedmiotu „Skuteczne SEO" w Wyższej Szkole Bankowej.
Prywatnie autorka trzech bestsellerowych książek kucharskich oraz książki o SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Polub nas na Facebooku