-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Koszyk jest pusty
-
x
- Kategorie
-
Zarządzanie kosztami w działalności handlowej mikro, małych i średnich przedsiębiorstw
Zarządzanie w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach handlowych jest kluczem do sukcesu w zmieniającej się rzeczywistości biznesowej. Jak skutecznie zarządzać kosztami, obracać towarami i odnosić sukcesy w dynamicznym świecie handlu? Ta książka to źródło wiedzy dla właścicieli i pracowników mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw handlowych, a także dla studentów i badaczy zainteresowanych tą tematyką.
| Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 978-83-8102-935-3 |
| EAN | 9788381029353 |
Zarządzanie w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach handlowych jest kluczem do sukcesu w zmieniającej się rzeczywistości biznesowej.
Jak skutecznie zarządzać kosztami, obracać towarami i odnosić sukcesy w dynamicznym świecie handlu? Ta książka to źródło wiedzy dla właścicieli i pracowników mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw handlowych, a także dla studentów i badaczy zainteresowanych tą tematyką.
Publikacja w przystępny sposób przedstawia:
• specyfikę działalności handlowej w Polsce oraz regulacje prawne,
• formy obrotu towarowego i strategie cenowe,
• metody ewidencji i rozliczania kosztów,
• narzędzia wspomagające zarządzanie, takie jak analiza progu rentowności, budżetowanie czy benchmarking,
• praktyczne przykłady zastosowania wiedzy w realnych przedsiębiorstwach.
Dzięki kompleksowemu podejściu i studiom przypadków książka dostarcza zarówno solidnych podstaw teoretycznych, jak i praktycznych wskazówek − pomocnych w efektywnym zarządzaniu firmą w zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Przedstawiona problematyka może wzbogacić bibliografię z zakresu rachunku kosztów, rachunkowości finansowej oraz rachunkowości zarządczej, łącząc teorię z przykładami dla podmiotów handlowych.
Recenzenci:
Dr hab. Przemysław Kabalski, prof. UŁ
Dr hab. Jan Gola, prof. UEW
Polub nas na Facebooku