- Kategorie
-
Różnorodne.
PROMOCJE
Symbol:
9788383223353
Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni", chociaż „naukowiec" brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom - przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie - nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre zawody postrzegane są jako „kobiece" a inne „męskie", choć to przecież kobiety stworzyły pierwszy program komputerowy i napisały pierwszy algorytm? Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy - choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony.
57.00
39.90
Do końca promocji pozostało:
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
39.33
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-8322-335-3 |
EAN | 9788383223353 |
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn.
Także w świecie reklamy.
Nie wierzysz?
Przeczytaj!
Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni", chociaż „naukowiec" brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom - przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie - nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre zawody postrzegane są jako „kobiece" a inne „męskie", choć to przecież kobiety stworzyły pierwszy program komputerowy i napisały pierwszy algorytm?
Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy - choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz... dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej.
Najwyższy czas to zmienić!
Także w świecie reklamy.
Nie wierzysz?
Przeczytaj!
Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni", chociaż „naukowiec" brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom - przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie - nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre zawody postrzegane są jako „kobiece" a inne „męskie", choć to przecież kobiety stworzyły pierwszy program komputerowy i napisały pierwszy algorytm?
Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy - choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz... dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej.
Najwyższy czas to zmienić!
Od autorki
Dlaczego kobieta jest z natury zła? O roli kultury i religii w kształtowaniu wizerunku kobiety
Dlaczego kobiety nie odgrywały ważnej roli w historii? O świecie podbitym przez mężczyzn
Dlaczego jest tak niewiele geniuszek? O błędnych tezach nauki
Dlaczego praca sprzątaczki, kucharki i opiekunki jest więcej warta niż praca matki? O niewidzialnej pracy kobiet
Dlaczego kobieta nie może zarabiać tyle co mężczyzna? O lukach płacowych i nierówności finansowej
Dlaczego kobieta wciąż wie zbyt mało, by dzielić się wiedzą? O strachu, niepewności i ciągłym rozwoju
Dlaczego specjalista to nie kobieta? O wpływie języka na równouprawnienie
Dlaczego kobietom wszystko trzeba wyjaśniać? O narodzinach womenomics i femvertisingu
Dlaczego kobiety nie są idealne? O nowoczesnych formach przekazu
Dlaczego księżniczki nie chcą się brudzić? O wpływie bajek, reklam i produktów na dziewczynki
Dlaczego krew jest niebieska? O przełamywaniu tabu w komunikacji reklamowej
Dlaczego babcia ciągle choruje? O stereotypach w reklamach 50+
Dlaczego doświadczenia niczego nas nie uczą? O świecie skrojonym pod mężczyzn
Dlaczego mężczyźni muszą dominować? O nierównościach, patriarchacie i męskości
Lista lektur na dobry początek
Dlaczego kobieta jest z natury zła? O roli kultury i religii w kształtowaniu wizerunku kobiety
Dlaczego kobiety nie odgrywały ważnej roli w historii? O świecie podbitym przez mężczyzn
Dlaczego jest tak niewiele geniuszek? O błędnych tezach nauki
Dlaczego praca sprzątaczki, kucharki i opiekunki jest więcej warta niż praca matki? O niewidzialnej pracy kobiet
Dlaczego kobieta nie może zarabiać tyle co mężczyzna? O lukach płacowych i nierówności finansowej
Dlaczego kobieta wciąż wie zbyt mało, by dzielić się wiedzą? O strachu, niepewności i ciągłym rozwoju
Dlaczego specjalista to nie kobieta? O wpływie języka na równouprawnienie
Dlaczego kobietom wszystko trzeba wyjaśniać? O narodzinach womenomics i femvertisingu
Dlaczego kobiety nie są idealne? O nowoczesnych formach przekazu
Dlaczego księżniczki nie chcą się brudzić? O wpływie bajek, reklam i produktów na dziewczynki
Dlaczego krew jest niebieska? O przełamywaniu tabu w komunikacji reklamowej
Dlaczego babcia ciągle choruje? O stereotypach w reklamach 50+
Dlaczego doświadczenia niczego nas nie uczą? O świecie skrojonym pod mężczyzn
Dlaczego mężczyźni muszą dominować? O nierównościach, patriarchacie i męskości
Lista lektur na dobry początek
Justyna Bakalarska-Stankiewicz - konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Szkoli w zakresie komunikacji inkluzywnej, content marketingu i copywritingu. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas czy SGH. Dziennikarka i autorka bestsellerowych książek Marketing wartości, Content marketing. Od strategii do efektów oraz Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce. Prelegentka branżowych konferencji, m.in. Forum IAB czy I love Marketing&Technology.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Polub nas na Facebooku